شناسهٔ خبر: 173985 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با هدف اجرای طرح نهضت ملی مسکن:

۷۹ هکتار اراضی بنیاد مستضعفان در قزوین و مرکزی برای مسکن اختصاص می‌یابد

رضایی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از توافق این سازمان با بنیاد مستضعفان جمهوری اسلامی برای اختصاص ۷۹ هکتار زمین برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های دولتی در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، تقی رضایی عضو هیات مدیره سازمان از توافق این سازمان با بنیاد مستضعفان جمهوری اسلامی برای اختصاص ۷۹ هکتار زمین برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های دولتی در کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه این اراضی در استان‌های مرکزی و قزوین واقع شده‌اند، گفت: ۳ هکتار از این زمین‌ها در تاکستان، ۱۶.۵ هکتار در شازند و ۵۷ هکتار در شهر اراک قرار گرفته‌ است.

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن افزود: انجام این توافق در راستای استفاده از ظرفیت‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و اجرای قانون جهش تولید مسکن انجام شده است.

این نشست صبح امروز با حضور محمدرضا برکت مدیرکل توافقات، فروش و مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و جمعی از مدیران استان‌های مرکزی و قزوین در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.

گفتنی است نشست مشترک سازمان ملی زمین و مسکن و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به صورت مستمر و هفتگی و در راستای استفاده از ظرفیت‌های دوجانبه در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار خواهد شد.